Reklamacja

Jeśli towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłki, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową (ekonomiczną) razem z otrzymaną fakturą lub paragonem i opisem przyczyn reklamacji.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej zwrócimy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

Reklamowany produkt należy zgłosić drogą mailową na adres: zapytaj@bee-eco.pl z dopiskiem zwrot nr zamówienia (zwrot nr ID: XXXXXX).

Zwroty

Informację o zwracanym towarze należy dokonać poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego zajdującego się w zakładce Regulamin lub poprzez przesłanie informacji drogą mailową na adres: zapytaj@bee-eco.pl załączając numer zamówienia oraz opis zwracanego towaru.
Adres na który należy dokonać wysyłki: 02-740 Warszawa, ul. Puławska 255/82